Alla inlägg den 3 maj 2012

Av religionsresan - 3 maj 2012 19:18

Hejsan! 

Jag kommer att driva en religionsblogg under kommande veckor. Jag kommer även att "resa runt" i olika länder och undersöka de Abrahamitiska religionerna och prata med folk som tror på en av dessa religioner. Mina frågor kommer mest fokusera på hur deras religion påverkar deras syn på livet och åsikter.

Min reseplan är inte helt klar ännu men jag jobbar på det! 

Jag tror detta kommer bli en mycket spännande resa och jag tror även att det kommer bli lärorikt och intressant att möta personer med en annan livsåskådning än en själv :) 

Ha det gôtt! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
På denna blogg kommer jag skriva om en religionsresa, där jag kommer besöka olika länder för att att undersöka värlsreligionerna :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du tänka dig att bli religiös?
 Ja
 Nej
 Kan ej besvara frågan då jag ej har tillräckligt med kunskap om de olika världsreligionerna!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards